Pressemeddelelse SFF2016

Cube Design sætter ord på standen

Et stadigt større krav fra kunderne er, at de vil have kundetilpassede og unikke produkter i høj kvalitet. Men det er ikke kun det kundetilpassede og unikke Cube Design lægger vægt på. På stand A38:10 er fokus bl.a. også på innovation, know-how og stabilitet.

Handdrawn furniture

Temaet for standen

Temaet for Cube Designs stand på Stockholm Furniture & Light Fair 2016 er bl.a. fleksible rum. «Med fleksible rum kan du tilpasse indretningen til behovet – på den måde får du mere ud af dine produkter» fortæller cand. arch. Josefine Maurer om én af fordelene ved de fleksible rum.

På Cube Designs stand bliver der arbejdet med det fleksible rum. Kom ind på standen, og se, hvordan du kan få mest muligt ud af den fleksible del af vores stand. Her kan du selv prøve kræfter med vores stabile og fleksible FT4 foldeborde. Se om du kan få mere ud af netop dette område på vores stand. Vi har tre scenarier, som du skal arbejde ud fra. Prøv det på stand A38:10.

Den bevidste slutbruger

«Vi kan mærke, at slutbrugerne vil have convenience, og de er blevet mere bevidste om både kvalitet og know-how», siger Josefine Maurer og fortsætter «Vi kan mærke, at interessen for vores produkter er steget, og kunderne vil have kvalitet og holdbarhed». Cube Design har arbejdet med produktion af kontormøbler siden starten af 1980’erne, og i dag produceres de fleste møbler stadig på fabrikken i Hammel, Danmark.

NY: Spiders storebror

Design og innovation er to kerneelementer i vores produkter. Kender du fx vores Spider bord? Bordet med de karakteristiske ben, som passer perfekt til både kantine og konference. Spider i høj udgave er netop blevet en del af vores 2016 sortiment. På standen kan du opleve bordet med sort stel og en bordplade med vores flotte nye egelaminat.

NY: Et kombiprodukt

Kom og prøv vores kombinerede daybed og bænk. Du kan nu få vores High Cube i lav udgave. Se eksempler på de nye borde på side 44 i den nye inspirationsbrochure, som du kan så på vores stand. Har du brug for en pause, så prøv også vores indbyggede alkove – vi har flere produkter med til Stockholm med god komfort. Besøg vores stand og vurdér selv, hvad du bedst kan lide.

2016 hos Cube Design

Cube Design arbejder konstant på at udvikle brandet. Ultimo januar afsluttede vi et projekt med Aalborg Universitet. Innovation Cup/Design Boost – et projekt udført af Master studerende fra linien Industrielt Design.

Cube Design har altid haft fokus på holdbarhed og kvalitet – specielt når der udvikles nye produkter. Dét har der selvfølgelig også været fra de Master studerendes side i hele projektet. For dig betyder det, at du altid kan regne med, at kvaliteten på Cube Designs produkter altid er meget høj.

Virksomheden Cube Design A/S blev grundlagt i 1981. Helt fra starten har det været en vision for Cube Design A/S at skabe både flotte, funktionelle og unikke møbler af høj kvalitet. Hvilket gjorde, at Cube Design A/S hurtigt fik fodfæste og blev accepteret i den danske møbelbranche.