Pressemeddelelse SFF 2017

Nyheder fra Cube Design: bench-løsning og lounge sofa

Cube Design er for 9. år i træk på Stockholm Furniture & Light Fair. I år præsenteres der igen nyheder på stand A38:10. Du kan bl.a. se den nye bench-løsning, slide-funktionen til dit Flow skrivebord og selvfølgelig kan du se og opleve Cody – den nye lounge sofa med kant, som er designet i samarbejde med designstuderende fra Aalborg Universitet.

Bench løsning
Det traditionelle kontor er i konstant udvikling – det samme gælder for skriveborde. Moderne teknologi gør, at behovet for store skriveborde ikke længere er essentielt. Fokus ligger hos mange virksomheder på at maksimere den plads de har. Her er en bench-løsning et godt alternativ. En bench-løsning giver mange æstetiske fordele, da arbejdsbordene kan kobles sammen, og derved skabe flest mulige arbejdsplader.

Cube Designs bench-løsning har selvfølgelig hæve-sænkefunktion med alle de fordele du kender fra vores almindelige Flow skriveborde. Fordele som antikollision, sarg-fri konstruktion, lydsvag motor er noget af det vores kunder er mest glade for i deres dagligdag.

Bench-løsningen er perfekt til både individuelle arbejdspladser og projekt- og gruppearbejde. Du kan vælge mellem mange forskellige bordpladeformer, som alle tilbydes med højtrykslaminat, finér, linoleum og nanolaminat. Bench-løsningen leveres med sort pulverlakeret stel.

Kom forbi stand A38:10 og hør mere om bench- løsningen.

9820_eg_5101

Cody – sådan bruges den
Cody – en lounge sofa med mange muligheder. I og med, at de fleste virksomheder har store åbne kontorer, er behovet for et roligt område også blevet mere attraktivt. De høje polstrede sider i Cody vir-ker lydabsorberende for både bruger og omgivelser. Cody er designet, så du kan bruge en eller to sammen. Sætter du to Codyer sammen, får du én stor lounge sofa, hvor der kan sidde fire personer.

Brug Cody til mange forskellige arbejdssituationer. Herunder er listet de tre mest almindelige arbejds- situationer, du kan bruge lounge sofaen til:

• Fokuseret arbejde ved en bærbar computer – vinklen på ryglænet giver dig den perfekte støtte, så du kan arbejde fokuseret ved din bærbare computer. Cody bordet kan tilpasses til dine behov. Du skal blot vælge om du vil sidde med benene oppe eller nede, når du arbejder.
  • Afslappet arbejde – vinklen på ryglænene er testet, så de passer perfekt til både siddende og liggende arbejde.
  • To-personers samarbejde – Cody egner sig også til to personer. Siddefladen er vinklet så den indbyder til samarbejde.

9840_02

Butterfly
Butterfly er et roterbart bord lavet til Cody. Bordet kan, med sit neutrale statiske rum og de to be-vægelige vinger, justeres til enhver opgave i Cody.

10 års garanti på opbevaring
Vi designer og producerer kun produkter af meget høj kvalitet. Derfor giver Cube Design altid 10 års garanti på alt opbevaring, samt 5 års garanti på øvrige produkter. Dette gælder materiale-, konstruktions- og produktionsfejl.